For å bli medlem av medicinerforeningen må du gjøre to ting:

1. Sende en epost til nestleder, [nestleder@medicinerforeningen.no],

med NAVN, EPOSTADRESSE, KULL og TELEFONNUMMER.

2. Vipps medlemsavgiften som er på 450 kroner til "Medicinerforeningen"

eller betal medlemsavgifta ved å overføre 450 kroner til kontoen vår: 1503.39.57774

Husk da å merke betalingen med navnet ditt!

Hva utgjør medlemsskapet?

Det fines to typer medlemskap i MF:

1. Passivt medlem: Passive medlemmer blir en automatisk når en melder seg inn i MF.
  2. Aktivt medlem: Man blir aktivt medlem ved å gjennomføre foetustenesten (sjå lengre nede på sida)

Medlemsfordeler:

• Alle MF-medlemmer kommer gratis inn på de fleste MF-arrangementer. I tillegg får en rabatt på de dyrere arrangementene som for eksempel Bal Medicorum.

Aktive medlemmer får i tillegg:

• Muligheten til å være med på hyttetur og andre lukkede arrangementer som bare er åpne for aktive medlemmer
  • Billigere øl i Anestesien
  • Billigere cider i Anestesien
  • Billigere vin i Anestesien

Foetustenesten

De fleste av våre medlemmer velger å gjennomføre foetustenesten. Med fullført foetustjeneste kan en nyte fordelene ved å være aktivt medlem, i tillegg til at foetustenesten er en ypperlig måte å bli kjent med nye kullkamerater på.

Foetus får en blant annet mulighet til å være med på den beryktede MF-hytteturen på starten av semesteret!

Som foetus melder du deg inn i en av våre undergrupper:

• Kos-gruppa
  • DJ-gruppa
  • Fag- og kulturgruppa
  • PR-gruppa
  • Bargruppa

I løpet av semesteret får du tildelt to til tre oppgaver. Hva disse innebærer avhenger av hvilken gruppe du har meldt deg inn i. De fleste får en oppgave i tilknytning til gruppen sin, samt en oppgave som omfatter vakthold eller vasking i Anestesien.

Gruppeoppgavene kan for eksempel være å stå i baren på et av våre mange arrangementer (bargruppa), eller å lage quiz til en quizkveld (FK-gruppa) sammen med andre gruppemedlemmer.

Når du har fullført oppgavene dine er du aktiv medlem!

Som aktiv medlem kan du fortsette å bidra i den grad du selv ønsker: i gruppa der du var foetus i, i en annen gruppe, i styret eller å bare være med for hyggens del.